Direktlänk till inlägg 23 augusti 2011

och så börjar det..

Av Elvira - 23 augusti 2011 22:31


Då var det gjort!


Skogarna i Värmland är lämnade för kullersten och tunnelbanorna i Stockholm.

Ett steg jag aldrig trodde att jag skulle ta!

Men nu sitter jag här..

I min förra blogg skrev jag mycket om ångest. Att aldrig våga ta steget. Att aldrig våga satsa. Men jag tänkte att det skulle vara slut med det nu. Så på en helt ny bloggplats. Med ett helt nytt typsnitt tänker jag börja på ett nytt kapitel i mitt liv.


En del kanske läser det för att slippa ringa mig varje dag.  En del kanske läser det fast dom aldrig pratat med mig.


Men hursom kommer jag fortfarande dela med mig av mina tankar. Mina tankar att känna sig fel, känna sig likgiltig, känns sig värdelös och känna att man står i startblocket för att springa 100m häck mot livet.


Vi hörs.

Ha det gott så länge!

kram.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 12 september 2011 21:15

  När man jobbar i ständigt skapande (joråsåatte, jag jobbar faktist i ständigt skapande. Ehh..) Då är det väldigt lätt att börja klanka ner på sig själv! Man står och tittar föbrilt framför spegeln för att se alla fel som en skådespelerska inte få...

Av Elvira - 11 september 2011 21:58

  Jag undrar varför söndagar är så speciella! Ibland består dom en djävulsk baksmälla, ibland är man lycklig efter en grym lördagskväll/natt, man kanske fann kärleken, man kanske blev glad bara för att man fick till det. Eller så tvättar man och ...

Av Elvira - 7 september 2011 21:28

  Händerna och hjärnan vill blogga av sig lite.  Mitt första egentligen motstånd i Stockholm fick jag ikväll! Det var en ganska traumatisk upplevelse...   En propp hade gått i lägenheten!   Ja men va fan gör man lixom? Först hittar jag ...

Av Elvira - 5 september 2011 21:57

Ja det är ju tur att jag inte tjänar pengar på mitt bloggande.. Jag är ju så fruktansvärt aktiv i mitt skrivande..Ellerr?   Men det är ju det där med inspiration. Att det är svår att göra något utan inspirationen. Jag kan inte skriva utan den. ...

Av Elvira - 28 augusti 2011 18:16

Dags att skriv av sig lite igen denna Söndag! Och en vecka sen jag kom med mitt flyttlass..   Allt har löst sig ganska fint för tillfället. Min kära sambo har fått lägenhet på Östermalm (yaay) och flyttar dit till helgen Jag bor kvar i det rum so...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards